مشاوره خرید دزدگیر ماشین

تاریخ ارسال : 1399/12/25

مشاوره خرید دزدگیر ماشین یکی از موضوعات مورد بحث و اصلی ما در این نوشتار می­‌باشد. کارشناسان وب­سایت اینصب (enasb.com) با توجه به تأمین امنیت و حفاظت از خودروهای شما قصد دارند مطالب کاربردی در رابطه با دزدگیرهای حرفه­‌ای را ارائه دهند.

مشاوره خرید دزدگیر ماشین یکی از موضوعات مورد بحث و اصلی ما در این نوشتار می­‌باشد. کارشناسان وب­سایت اینصب (enasb.com) با توجه به تأمین امنیت و حفاظت از خودروهای شما قصد دارند مطالب کاربردی در رابطه با دزدگیرهای حرفه­‌ای را ارائه دهند. امیدوارم از نکات کلیدی این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

امروزه با توجه به نوسانات و افزایش قیمت خودروها یکی از موضوعات مورد اهمیت در رابطه با ماشین، مراقبت و بالا بردن امنیت آن­ برای جلوگیری از سرقت می­‌باشد. درواقع می­‌توان گفت بهترین انتخاب برای مراقبت از خودرو، لوازم جانبی و حفاظت از خانواده‌­مان استفاده از دزدگیر ماشین است.

انتخاب بهترین دزدگیر برای خودرو به یکی از دغدغه افراد تبدیل شده که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور، سرقت ماشین نیز مطابق با آمار­ها، افزایش یافته است. بنابراین افرادی که می­‌خواهند خرید عالی داشته و بهترین نوع و مناسب‌ترین دزدگیر را برای خودروشان انتخاب نمایند. لازم است از قبل اطلاعاتی درباره آن داشته باشند. نداشتن اطلاعات کافی موجب ضرر و آسیب رسیدن به محصول شما خواهد گردید.

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر ماشین

در بازار دزدگیرهای بسیاری وجود دارند که در نگاه اول ممکن است از لحاظ ظاهری با هم متفاوت باشند. اما هدف اصلی تمام آن­ها حفاظت از خودرو می‌باشد. البته هر کدام از آن‌­ها از نظر کارکرد کمی با هم تفاوت دارند که در هنگام خرید لازم است به نکات زیر توجه نمایید.

  • نصب آسان و سریع
  • ویژگی­‌های رفاهی دزدگیر
  • ویژگی‌­های ضد سرقت بودن آن
  • رمزی بودن برخی دزدگیرها
  • متصل شدن دزدگیر به تلفن­‌های هوشمند
  • هشدارها و سنسورها

هر کدام از این ویژگی‌­ها که در ادامه توضیح خواهیم داد. برای بالا بردن امنیت خودرو طراحی گشته و مانع از سرقت ماشین می­‌گردند. لازم به ذکر است، فروشگاه اینصب با در نظر داشتن نیاز افراد و رضایت‌مندی شما بهترین دزدگیرهای را در انواع گوناگون عرضه می­‌نماید.

نصب دزدگیر ماشین

در مشاوره خرید دزدگیر ماشین یکی از مسائلی که معمولاً مورد اهمیت قرار می­‌گیرد نصب آسان دزدگیر خودروها است. افرادی که قصد این کار را دارند، ابتدا باید اطلاعاتی درباره سیم کشی خودروها داشته باشند. در هنگام نصب دزدگیر ماشین قسمت­‌هایی را باید انتخاب نمود که از دید سارقین دور باشد.

 

نصب دزدگیر ماشین

.

عبور دادن سیم­‌ها

پنل زیر فرمان یکی از قسمت­‌های مناسبی است که جهت نصب دزدگیر می­توان از آن کمک گرفت. زمانی که دزدگیر خود را در یک جای مناسب قرار داده­‌اید، نوبت به عبور دادن سیم­‌ها از داخل اتاقک خودرو به سمت محفظه موتور می­‌باشد. درواقع شما برای به کار انداختن و وصل نمودن آژیر باید این کار را به درستی انجام دهید.

متصل نمودن آژیر

حال باید آژیر دزدگیر را ما بین محفظه موتور و داخل خودرو نصب نمایید. این کار نیز باید به صورتی انجام گردد که آژیر رو به پایین نصب شود. در این صورت آب و روغن نمی‌­تواند وارد آن شود.

روشن کردن کلید valet

کلید valet برای زمانی نیاز است که آژیر شما بر اثر مواقع ضروری فعال گشته و شما قصد غیر فعال نمودن آن را دارید.

چراغ ال ای دی را نصب کنید

این چراغ از آن‌جایی که به شما فعال و غیر فعال شدن دزدگیر را نشان می‌­دهد. بهتر است در مکانی قابل مشاهده مانند داشبورد نصب شود.

اتصال سنسورها

وصل سنسورهای دزدگیر مهم­‌ترین موضوعی است که در هنگام باز شدن خودرو و بروز خطر آژیر به صدا در می­‌آید.

برای نصب دزدگیر خودرو باید به مشاوره خرید دزدگیر ماشین مراجعه نمایید و اطلاعاتی در رابطه با نحوه سیم کشی و نکاتی همچون مکان مناسب نصب، بررسی کردن سالم بودن قفل­‌های خودرو و … به دست آورید. دقت کنید اگر تخصصی در این حیطه ندارید به متخصصان نصب دزدگیر مراجعه نمایید.

سیستم دزدگیر ماشین

در طراحی سیستم دزدگیر ماشین با تمام اجزای تشکیل دهنده آن، پیشرفت­‌های شگرفی رخ داده است. درواقع سیستم­‌های امنیتی و حفاظتی از جمله موضوعاتی هستند که افراد ارزش و اهمیت بسیاری برای آنان قائل می­‌باشند. در این قسمت از مقاله ما قصد داریم اجزای سیستم دزدگیر ماشین تصویری را معرفی کنیم تا راهنمایی برای کسانی باشد که قصد خرید آن را دارند.

دزدگیرها از اجزای گوناگون و پیشرفته­‌ای تشکیل شده‌­اند. این اجزا شامل کیت دزدگیر، نمایشگر ال ای دی، سنسور شوک، ریموت­‌های دزدگیر، رله باکس، پمپ درب خودرو و از این قبیل سیستم‌­ها هستند. از جمله اجزای تشکیل‌دهنده این سیستم می­‌توان به کیت اصلی اشاره نموده که کارکرد سایر قطعات را نیز کنترل می­‌نماید.

دزدگیر ماشین اینصب

مجموعه اینصب با سابقه درخشان 15 ساله در زمینه‌ی سیستم‌های حفاظتی و نظارتی فعالیت دارد.

فروشگاه اینصب

نویسنده

2

مقاله

1399/12/17

تاریخ ایجاد